tiistai 5. helmikuuta 2013

TSI kalenteri

Olen pitkään pärjännyt pelkällä seinäkalenterilla vähäisin menoin ja hyvällä muistilla. Nyt kuitenkin kun olen taas aloittanut rakkaan partioharrastuksen ja olen monessa jutussa mukana, niin täytyi hankkia viikkokalenteri. Enää ei pelkkä muisti riitä kun tarvitsee saada paljon asioita muistiin. Olen aika nirso kalentereiden(kin) suhteen joten päädyin sitten tekemään sellaisen itse.


Ostin ensin sopivanlaisen kirjasen johon uskoin saavani tarpeeksi tilaa muistiinpanoille ja menoille. Sitten vain kokeilun kautta tusseilla merkitsemään kuukaudet, viikonpäivät ja muut tarvittavat asiat. Katsoin kaikki kuun vaihteet, pyhät jne jo olemassa olleesta seinäkalenteristani.


Halusin jättää tilaa myös muistiinpanoille, sillä näin pystyn laittamaan tarkempia muistiinpanoja ja suunnitelmia viikon menoista. Tällä hetkellä ainakin olen hyvin tyytyväinen ja näyttää siltä että saan ensi vuodenkin mahdutettua samaan kirjaseen joka on tietenkin hyvä asia. Ensi vuodelle voisi kyllä tehdä vielä hienommin nuo viikot, nyt piti vain saada kalenteri ja kun vuosi on jo alkanut ja menot lisääntyy niin tuli pieni kiire asian kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.